fbpx

Masterclass: Online campagne voeren

Campagne voeren ten tijde van een wereldwijde pandemie: voor dat probleem staat iedere politicus sinds de komst van corona. Avonden achter elkaar canvassen of in een drukke winkelstraat met kiezers in gesprek? Of dat binnenkort allemaal weer mogelijk is, is zeer de vraag.

Wil jij tóch je potentiële kiezer bereiken? Dan zijn je sociale media onontbeerlijk. Online kun je je kiezers wel bereiken. De vraag is echter: hoe?

Wil jij…

  • Meer mensen bereiken met jouw kernboodschap?
  • Zichtbaarder zijn tijdens je verkiezingscampagne?
  • Een breder publiek bereiken dan je vaste volgers?
  • Op verschillende platforms actief zijn?

Volg dan de uitgebreide masterclass Online campagne voeren met social media. Tijdens deze ruim anderhalf uur durende online training gaat mediatrainer Raymond Janssen uitgebreid in op:

  • het vergroten van je online netwerk 
  • het kiezen van de juiste woorden en berichten voor je social mediaposts
  • hoe je je online onderscheidt van je politieke opponenten
  • het gebruik van fotografie en video op je ‘socials’
  • de onderscheidende kenmerken van de verschillende platforms

Datum: 4 maart of 16 maart 2021
Tijdstip: 20.00 uur
Kosten: € 22,50 inclusief btw 

Je ontvangt achteraf de opname die 14 dagen lang beschikbaar blijft.

Over de trainer

Raymond Janssen is, zoals men dat noemt, een politieke junkie. Al van jongs af aan heeft hij interesse in politiek en volgde graag debatten.

Hij werkt sinds 2001 als zelfstandig journalist en trainer. Als journalist interviewde hij talloze politici, waaronder oud-premier Dries van Agt en burgemeester en voorzitter van het veiligheidsberaad Hubert Bruls. Janssen schreef drie boeken over social media in de ‘Voor Dummies’-serie. Hij schreef voor tijdschriften, maar interviewde ook voor radio en televisie.

Als freelance trainer heeft hij communicatiemedewerkers getraind door het hele land. Zijn klanten waren toen onder meer Bouwend Nederland, Koninklijke Horeca Nederland en CBR. Daarnaast trainde hij verschillende politici en gehele fracties, met maatwerk voor omgang met de pers.

Tot voor kort was Janssen directeur van een regio-omroep, waarbij hij de drijvende kracht was achter een grootschalig fusieproces van verschillende omroepen.

Door zijn ervaring met journalistiek en schat aan politieke kennis weet hij politici precies op de juiste manier te helpen. Of je nu raadslid bent of Statenlid, wethouder of aankomend Kamerlid – je bent aan het juiste adres.

raymond janssen

Aantal interviews gedaan

Aantal mensen getraind